Efterlysning av modeller till v. 43 (19-21 oktober)

Hej allihopa!

Under vecka 43 så behöver jag modell till tre olika tillfällen. Sminkningarna kommer att inspireras av reklamfoton och -filmer, mycket skönhet alltså. Behöver alla typer av ansikten, former och färger!

Kanske har du själv nån reklambild som du skulle vilja bli sminkad som om inte så har jag en egen inspirationshög att ta ifrån.

Intresserad, maila mig på bolo11@spray eller skriv en rad här så bokar jag in dig.

Vi syns!

Vägbeskrivning:
Hantverkargatan 55 på Kungsholmen. Buss 40, 62 och 3 stannar precis i närheten, station "Polhemsgatan". Ovanför dörren till skolan finns en stor skylt som det står "HUDmakarna" på. För mer information, kolla Makeupstudions hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback