Efterlysning av modeller 27-28 oktober (v. 44)

Nu är jag på jakt igen....
Tisdagen 27/10 så ska vi ta igen en årtalslektion. 40-talet ska behandlas denna gång, inspiration Ingrid Bergman.
Onsdagen 28/10 så ska vi sminka av en befintlig modereportagebild. Jag har massa att välja på så att det passar dig på bästa sätt. På onsdagen så funkar både tjejer och killar.

Annars är det som vanligt! Jag genomför min lektionsmakeup och tid kommer att finnas att anpassa den på ett sätt så ni känner er bekväm. Alla hudtyper, -toner och -former är välkomna!

Maila mig på [email protected] eller skriv en rad här så ordnar vi en sittning.
Sminkningen är mellan 19-ca. 21:30.

Vägbeskrivning:

Hantverkargatan 55 på Kungsholmen. Buss 40, 62 och 3 stannar precis i närheten, station "Polhemsgatan". Ovanför dörren till skolan finns en stor skylt som det står "HUDmakarna" på. För mer information, kolla Makeupstudions hemsida.

Kommentarer
Postat av: Admin.

Då är tisdagen bokad!

2009-10-23 @ 01:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback