Speciell efterlysning av modell till den 23/11!

Måndagen den 23/11 är det Dragqueen makeup som gäller. Till detta behöver jag en manlig modell, helst med så lite skäggväxt som möjligt eller jäkligt fint rakade. Sittningen är mellan 19- ca. 21:30

Det är ett tillfälle då jag ska få testa att ta ut ordentligt i svängarna och använda mig av en hel del specialmaterial. Som innan så vill jag påminna er om att det kommer att finnas tid att tvätta av sig innan man går hem, speciellt eftersom vi använder oss av material som är viktiga att ta bort på rätt sätt.

Det skulle vara jättekul om det är någon som på riktigt skulle vilja lära sig mer om denna typ av makeup, du kommer att få massa av tips och inspiration!

Detta kommer att bli en mycket speciell och roliga lektion, det kan jag nästan lova!
Tack på förhand
/Valentina

Vägbeskrivning:
Hantverkargatan 55 på Kungsholmen. Buss 40, 62 och 3 stannar precis i närheten, station "Polhemsgatan". Ovanför dörren till skolan finns en stor skylt som det står "HUDmakarna" på. För mer information, kolla Makeupstudions hemsida.

Kommentarer
Postat av: Admin

Då är denna tid bokad!! Tack för all hjälp!

2009-11-17 @ 17:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback