Efterlysning av modeller 9-11/11 (vecka 46)

Hela vecka 46 kommer att handla om modevisning och sminkningarna kommer att vara något trendigare än innan. I detta sammanhang innebär de att de är lite mer fantasifulla än vanlig skönhetssminkning, lite mer edge!

Måndagen den 9/11 så letar jag efter en manlig modell faktiskt. Värt att tillägga är att det finns gott om tid attt göra en enklare grooming (finputsning) eller tvätta av sminket innan man går hem för kvällen. Nån kille som vågar pröva?

Tisdagen 10/11 ska jag få pröva på en egen trend idé. Här kan både tjej som kille komma, jag är redo för utmaningar!

Onsdagen 11/11 är det meningen att vi ska utgå från en bild och sminka av denna. Jag har massa att välja på men kom gärna med förslag!

Värt att tillägga är att jag dessa dagar även kommer att praktisera på ett större uppdrag. Därför kan jag komma att behöva avboka men detta gör jag i så god tid som det bara är möjligt isåfall. Hoppas ändå att ni anmäler intresse så gör jag mitt yttersta för att hinna med dessa sminkningar också!

Tack på förhand
/Valentina

Vägbeskrivning:
Hantverkargatan 55 på Kungsholmen. Buss 40, 62 och 3 stannar precis i närheten, station "Polhemsgatan". Ovanför dörren till skolan finns en stor skylt som det står "HUDmakarna" på. För mer information, kolla Makeupstudions hemsida.

Kommentarer
Postat av: Admin

Onsdagen är bokad!

2009-11-06 @ 00:13:22
Postat av: Admin

Nu är alla dagarna bokade.

2009-11-09 @ 22:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback