Efterlysning av modeller 30 nov - 2 dec (vecka 49)

Hej allihopa!

Nu behöver jag massa modeller igen till lite olika teman. Sittningen är mellan 19- ca. 21:30, första delen går till lektionens makeup som jag sedan justerar eller lägger om till en vardagsmakeup.  Det är utmärkt tillfälle att lära sig massa tips och trix som du sedan själv kan använda när du sminkar dig.

Måndagen den 30 november är det meningen att det ska sminkas showmakeup. Tänk Liza Minelli, Broadway, Moulin Rouge! Ju mer smink desto bättre!

Tisdagen den 1 december så är det helt om. Det är en lätt makeup med tidskrav på oss. En snabb, effektiv men ändå snygg sminkning på 15 min. Kan vara en ganska kort sittning eller så tar vi resten av tiden att verkligen göra fina saker anpassade till dig!

Onsdagen den 2 december går lite i samma spår förutom att det även ingår lättare hårstyling. Här kommer fokus ligga på en snygg och tilltalande helhet. Tänk på att ha torrt relativt nytvättat hår utan produkter i så blir det enklare för mig.

Om nån av lektionerna låter intressant så maila gärna mig på: [email protected]
Sprid gärna denna blogg till vänner, flickvänner, arbetskamrater och bekanta. Vem som helst får sitta modell, ju fler ansikten att öva på desto bättre!

Välkommen!

Vägbeskrivning:
Hantverkargatan 55 på Kungsholmen. Buss 40, 62 och 3 stannar precis i närheten, station "Polhemsgatan". Ovanför dörren till skolan finns en stor skylt som det står "HUDmakarna" på. För mer information, kolla Makeupstudions hemsida.

Kommentarer
Postat av: Admin

Måndagen är bokad!

2009-11-27 @ 22:31:54
Postat av: Admin

Då är alla dagarna fixade!

2009-12-01 @ 00:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback