Efterlysning av modeller 16-19 november (vecka 47)

Hej hej!!

Under vecka 47 så kommer vi att sminka mellan trend och fantasi, trend är något mer avskalat medan fantasi kan bli hur som helst. Till detta behöver jag ett par ansikten att öva på!

Måndagen den 16 november ska jag sminka en trendsminkning som jag själv tagit fram. Fortfarande vackert men lite mer överdriven i nån aspekt.

Tisdagen den 17 november ska jag sminka 20-tal lite mer i fantasitappning. Blekt med mycket fokus på läppar och kinder som en liten docka!

Onsdagen den 18 november ska jag sminka en fantasimakeup som jag kommit på själv. Har lite idéer men inget helt klart utformat ännu.

Sittningen är mellan 19- ca. 21.30 där första halvan går till att öva lektionens makeup och sista halvan till att förbättra eller ny make up som är mer anpassad för den enskilda modellen.
Under tiden får du massa information  och tips om vad du bör tänka på med din make up.

Vägbeskrivning:
Hantverkargatan 55 på Kungsholmen. Buss 40, 62 och 3 stannar precis i närheten, station "Polhemsgatan". Ovanför dörren till skolan finns en stor skylt som det står "HUDmakarna" på. För mer information, kolla Makeupstudions hemsida.

Kommentarer
Postat av: Admin

Onsdagen är bokad!

2009-11-16 @ 14:56:13
Postat av: Anonym

Då är alla tiderna bokade.....

2009-11-17 @ 17:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback