Efterlysning av modell 14-15 december (vecka 51)

Hej hej!!

Nu letar jag modeller till sista veckan på utbildningen, tänk att den veckan nu äntligen är här!

Vet tyvärr inte så mycket om vilken typ av sminkning det kan komma att bli då jag nämligen kommer att sättas på prov av mina lärare. De kommer att meddela oss när lektionen börjar vad vi förväntas sminka, däremot så kan jag garantera att det kommer att finnas tid att lägga en vardagsmakeup som ni med säkerhet kan gå hem med!

Sittningen är mellan 19 - 21:30 och förmodligen kommer det att utföras två sminkningar under en och samma sittning.

Vill du vara med under dessa ovissa men spännande lektioner så maila gärna mig på. [email protected] eller skriv en rad här på bloggen!

Välkommen!

Vägbeskrivning:
Hantverkargatan 55 på Kungsholmen. Buss 40, 62 och 3 stannar precis i närheten, station "Polhemsgatan". Ovanför dörren till skolan finns en stor skylt som det står "HUDmakarna" på. För mer information, kolla Makeupstudions hemsida.

Kommentarer
Postat av: Admin

15 december är nu bokad!

2009-12-04 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback