Efterlysning av modeller inför v. 38

Under vecka 38 (14 & 16 september) behöver jag modell vid två tillfällen mellan klockan 19- ca. 21

På måndagen är det naturlig sminking och på onsdagen är det bröllopsmakeup.

Båda tillfällena passar utmärkt om man vill lära sig mer om tekniker och färger som man sedan kan använda på sig själv. På onsdagen så är det ju såklart lite mera högtid, kanske nån som är blivande brud och vill ha inspiration!

Jag behöver verkligen alla former och färger på ansikten att öva på, hos mig är alla supermodeller!

Lokalen ligger på Hantverkargatan 55, ovanför dörren hänger det en skylt som det står "HUDmakarna" på. Buss 3, 40 och 62 stannar på "Polhemsgatan" som ligger precis brevid skolan.

Maila mig på [email protected] eller lämna en rad här så bokar vi en sittning.

Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback